گیم پلی آلفای بازی Skull and Bones نمایش داده شد

گیم پلی آلفای بازی Skull and Bones نمایش داده شد

جمجمه و استخوان‌های یوبی‌سافت سنگاپور از زمان معرفی آن در E3 2017 با تاخیرهای متعدد، مشکلات توسعه و اتهامات سوءمدیریت روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. به نظر می رسد که با برنامه اخیر Insider که به شرکت کنندگان اجازه می دهد نسخه اولیه را بازی کنند، در مسیر درستی قرار دارد. خواه از همان ساخت باشد یا نباشد، شش دقیقه گیم پلی آلفا توسط کاربر Reddit، Weslam_L  فاش شده است.

 

داستان حول محور این است که بازیکنی که می‌خواهد در رده‌های دزدی دریایی بالا برود، از یک کشتی تجاری ناچیز شروع کرده و به جلو پیشرفت می‌کند. با پذیرش قراردادهای NPCها Infamy بیشتری جمع آوری کنید و می توانید کشتی های بزرگتر و تهدیدآمیزتری بسازید. این قراردادها را می‌توان با حداکثر سه بازیکن انجام داد، اگرچه فعالیت‌های دیگری مانند اکتشاف، شکار گنج و رویدادهای جهانی نیز Infamy را فراهم می‌کند.

 

در مجموع، به نظر می رسد نسخه فعلی کاملاً بر روی نبردهای دریایی متمرکز شده است. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا چیز دیگری در راه است یا خیر. تام هندرسون از خودی‌ها گزارش داد که یوبی‌سافت در حال آماده‌سازی اعلامیه‌هایی درباره ۲۰ عنوان یا بیشتر است که Skull and Bones یکی از آنهاست. طبق گزارش ها، ناشر از جهت هنری بازی به همراه پیشرفتی که تا کنون انجام شده است «بسیار راضی» است و قصد دارد بازی را تا آوریل 2023 عرضه کند.

کلمات کلیدی :

Skull and Bones

بازی pc

بازی ps4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو گیم پلی آلفای بازی Skull and Bones نمایش داده شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a0a3

خبرنامه بازی ها

گالری